viernes, 18 de septiembre de 2009

OUTRA DE ALBARIÑO


A saída, que tensión, ainda enrriba o xuiz que ademais era arbitro trabucase e ten a todo o mundo 5 min. en tensa espera, oubo alguén que pideu danos pisicoloxicos, e que foi moi duro. Ti a onde vas eu para norte, eu non vou a ver o da Toxa
Guiadiños como nunha procesión, formales e boas persóas.
En outro tempo esta "estampa" era tamén real pero a volta do rastro. Os vellos recordana e si digo a verdade a min emocioname cando alguén me dí que chora o vela ... meu pai tinña unha ...
Así era o marcaxe, "a dorna", uns enrriba de outros. O remontar de Tragove, rumbo a Abelleira así se miraban dende a boia.
Tamén oubo tempo para facer historia, Paradas, todos: abo, tio, neto, sobriño.

Xa chegaron os primeiros, xuntiños
A segunda remesa, para fotofinish
Pelijata e Julicheira, por pelos.

Montañesa, Betty Boop, cal chega antes?

A Carmen pasalle polos "morros" a Semparada, Lino e Garrido decidiron facer a volta a bogar.

A Chati, con Bea e Patri chega coa Siña Maria-Blue, que se lles adiantou por pouco, pero claro a alta tecnoloxía empregada polas Siña María -Black e Blue- o longo da tempada (din de eles que fixeron o "estaxe" pretempada en Meloxo Beach), xustificou a Chatí.



3 comentarios:

Joan Sol dijo...

¡33 dornas! Por lo que se ve en las fotos, debió ser un buen espectáculo. ¡Me hubiese gustado estar ahí!
Una pregunta: ¿qué recorrido hacéis en regata, el triángulo olímpico clásico?

Saludos desde el Mediterráneo.

bea dijo...

moitas gracias ós da señá maría blue por adiantarnos na fotofinis e permitirnos asín gañar as botellas de albariño.
bicos, rapaces. á vosa saúde

Fernando dijo...

Hola Joan, la verdad es que fue un espectaculo magnifico, por la tarde, por el viento que no era mucho y permitió estampas de grupo. Pero bueno, la Volta a Illa sobrepaso las 50, aquí faltaron algunas del Grove, Portonovo, de Riveira y tb. de Arousa, pero bueno, 33 está muy bien, en otro tiempo sería una gran exito. Lo mejor: la convivencia.
El recorrido?, Joan, aquí lo que buscamos es que tenga facil marca y después una buena ceñida (que este año no se dió, por el viento) que es donde los que mejor andan, aprovechan y pueden afinar y como el cocido, un poco de popa, algo de través. Vendrá a ser como un triangulo, la marca es de triangulo, pero no necesariamente.

Una abraçada Joan y para la jefa.

Bea, xa sabes que os Siña Marias, sairon o mar cun grande espiritu competitivo e ainda que perdan o Albariño eles van gañar.

Bicos.