lunes, 28 de diciembre de 2009

Rompeuse o segredo

Xa se rompeu o segredo, despois de conversas que se tiñan totalmente ocultas o "Pescanova Dornas Team" e unha realidade, en un principio xa se confirma a fichaxe da Jalerna, da Necora e o terceiro integrante será a Pereka ou a Cariñosa, depende do grado de compromiso que esten dispostos a acadar os patróns pois a firma esixe un grado de compromiso para toda a tempada, agora o misterio estará en saber si a vela levara un "langhostino" ou unha "pescada".
Cartarola confirmabao esta mañan mentrás tomaba o café o lado da súa casa e minutos mais tarde con Jarri recoñecía as negociacións diante do propio Moncho o "Monchito", no Cabodeiro, o cal se laiaba de non ter eles estas oportunidades de aquela.
Este xa non será o único pois unha vez que se deu a coñecar esta noticia no propio bar Suso era Parada da Forza R o que recoñecía a próxima presentacíón do "Dorna - Mexillón de Galicia" (despois do Encontro da Arousa non era para menos), confirmabao Pardavila resién desembarcado do "Loxiño" quen despois de comentar o forte vento e pedir un café na da Meca, tamén rompeu o silencio e non quedou ahí, dixo que desde Fasquía podería promoverse otro equipo capitaneado pola Xarandeira que levaría as coores dun grupo editorial.


Esta vía abre a lata tantos anos pechada os grandes sponsores, despois de que se lle pecharan as portas a "Finsa". Agora sabese tamén que un importante grupo textil galego esta barallando a posibilidade de presentar o seu equipo, integramente composto por dornas da banda norte da Ría.


O longo da mañán tamén se comentou (na de Garrido tomando un café) no Grove as negociacións de Dorna Meca que xa este ano navegou coas Sña. María Black e Guai, que probablemente sexa "Dorna Meca-Festa do Marisco", e que luciría un fermoso centolo. Haberá que salvar diferencias.


Agora soio queda confirmar si será realidade o "Salnés Martín Codax" e o "Ghatos Patronato de Turismo Sanxenxo". Na vila vitivinicola non dín nada. O que está claro é que hai que mover ficha.


Ante esto non nos queda mais remedio que preguntarnos: Cara onde imos?. Esto é o que todos esperabamos? Que pasará cos que non teñan equipo? Haberá que facer equipos? Todo mundo debe ter equipo? Que pasa cando sexa a Regata da Dorna? Cal é o futuro da clase podrén?.


De todolos xeitos, parabens os beneficiados.


4 comentarios:

Joan Sol dijo...

Hola, Fernando.

Y la "Fungona", ¿no tiene pretendientes?

Una pregunta, porque aquí la esponsorización no ha llegado a las embarcaciones tradicionales, de momento: ¿en qué consiste este tipo de patrocinio? Supongo que en lucir la marca del patrocinador en la vela y en el nombre de la embarcación; pero, ¿a cambio de qué?

Aquí veo difícil que llegue, básicamente porque no hacemos regatas. Y tampoco me imagino una embarcación tradicional con publicidad de "La Caixa" en la vela. Imagino, pues, que este tipo de patrocinio va directamente ligado a la competición, como es el caso también de las regatas de vela latina en Andalucía y Canarias.

Una abraçada!

Fernando dijo...

Joan, hoy martes 29 de diciembre tengo que decirte que esto de los grandes equipos no va con la filosofía dorna, puede que alguno de nosotros acepte poner publicidad (yo entre ellos, mientras sea discreta) e incluso puede que alguna sea muy cantosa, pero si te fijas en los Encontros el personal no la acepta y se lucen las velas limpias, o sea que tranquilos todos que hoy martes todos esos sponsores se han vuelto atrás.

Tranquilos todos!! :-)

Unha aperta, Fernando

Joan Sol dijo...

Hola, Fernando!

Ok, mordí en anzuelo, lo admito. Pero, inocentadas a parte, mi pregunta es pertinente, porque he visto dornas con publicidad en las velas. Por tanto, insisto: ¿qué obtiene el armador a cambio de lucir esa publicidad (aunque sea discreta)?

Hasta pronto.

Fernando dijo...

Bueno, está por estudiar el alcance publicitario de una vela de dorna, ejem..., que suponemos es de un ambito mas bien cerrado, por lo que en la mayoría de los casos el sponsor tiene el honor de apadrinar una dorna a la que normalmente le paga total o parcialmente la vela, es decir con publicidad unos 800 € + o -. Esta formula se usa con las velas de regata que necesitan una rotación mas alta, en caso de los "gallos" van a ritmo de 1 vela cada 2 años e incluso alguno va a vela por año. Después cada uno se las compone como puede. Yo tuve publicidad, por decirlo de alguna forma, y esa vela con 7 años aún se usa en regata (por bonita), ahora tengo otra que va para 3 años y seguirá usandose, pero es que mi afan competitivo, pues ... pero ojo que estoy con un plan PREA (plan de recuperación ergonomica activo) y para el año que viene otro gallo cantará. No se si esto cubre tu curiosidad.
Te diré que hubo casos de marcas comerciales que tenían interés en pagar una embarcación completa, por la perdurabilidad en el tiempo y en este caso se trataba de una marca proxima al mar.
Forte abraçada.

PE. Joan tuve otras llamadas por correo de "haber en que iba acabar esto!!!"