viernes, 31 de julio de 2009

A MIÑA AMIGA TEN

A miña amiga ten unha cousa rara, que non lle impide vivir con un sorriso, ela disfruta dos momentos bos e nunca a oín queixarse, motivos non lle faltarían, e supoño que alguen terá que escoitala algun día, porque non é para menos. Ademais, ela dí que entre outras cousas ten "Brucelosis", por eso a estas horas nos ten preocupados, pois igual non pode darlle o corpo a súa dosis de Bruce en directo, e non é porque non teña entrada, senon porque non pode entrar o famoso monte de concertos a gozar. María, non sabe si pode alugar un guindastre con caixa, ou non, pois todo depende de que lle deixen entrar o concerto o mecanismo co cal ela podería ver a Bruce, ese é o problema. Ali terán espazo reservado e incluso accesos para disminuidos fisicos, pero non teñen pensado nos das enfermedades raras, pois non son número, menos mal. A miña amiga gustalle a xente mais non pode estar con calquera, e non é porque sexa selectiva no trato. E porque ten SENSIBILIDADE QUIMICA MULTIPLE, e non pode sair do seu ambiente protexido de cheiros quimicos.
BICOS MARIA.

4 comentarios:

bea dijo...

Eu tamén lle mando moitos bicos a María, que fai as mellores pelotillas vexetais do mundo..
Bea

Fernando dijo...

A verdade e que merecía estar ali, unha pena estos protocolos de seguridade,O das pelotillas vexetais non llo tiña controlado, pero xa veremos. Unha aperta

Bea, andas pola Escola?

Fernando

bea dijo...

Si, aínda son unha podrén, pero aí andamos, aprendendo.
Unha aperta

Fernando dijo...

Bueno, pois xa terás a túa camiseta "orghullo podrén" eu xa vou a pola miña.