lunes, 24 de noviembre de 2008

E ACONTECEU

O lóxico era pensar que algún dos dous podía emborcar, probablemente a dorna tiña moitos puntos, pois era a tipica de mala fortuna, pero moi probablemente a manobra de estabilización diante a pouca forza de vento lle salvou da molladura. Dúas veces estiven a punto de emborcar unha de elas era con calma absoluta e outra por inexperiencia.


Uff, desta salvamonos polos pelos
cambia rapido que esta a mala.


No caso do Moliceiro a verdade e que estaban dentro do mar, que como sairon?, pois porque os barcos son para andar polo mar e os mariñeiros, neste caso expertos da Torreira ou da Murtosa, sabían co que xogaban, mirade al balderas que evitan a entrada de agua, e que iban totalmente sumerxidas ou eso parecía, penso tamén que a propia fasquía da embarcación, con esa potente proa lanzada axudou a que non fora a maiores, agora tiveron que achicar auga !!.




Ahí os van cara a meta, un pequeno susto, o refacho era algo durillo, pero calculado decía o patrón.


5 comentarios:

bou de vara dijo...

Gracias Nando pola foto da botadura da Julicheira. Eu non tiña ningunha. Por certo quen é o que esta na proa?.
Un detalle máis, cando se fala de memoria é facil equivocarse, por exemplo eu situo a II Xuntaza de Cambados no ano 2002. No pé de foto da regata a remos ti pos 2003. Estas seguro?.
salitre

bou de vara dijo...

se me olvidó poñer este enlace:
http://www.lavozdegalicia.es/hemeroteca/2002/08/14/1190322.shtml

Fernando dijo...

Xa me decatei que era imposible que fora no 2.003, tes razón que foi no 2.002.

O da proa e Parada

Fernando dijo...

Xa me decatei que era imposible que fora no 2.003, tes razón que foi no 2.002.

O da proa e Parada

banderas dijo...

Impresionantes estampas da dorna e do Moliceiro trasluchando... nunca vira unha embarcación tradicional tan escorada como estas. Bóas fotos, abofé.

Gracias por te pasar pola miña casiña. ¡Vémonos!